Nabízíme kurzy a webináře pro úředníky a zastupitele obcí a krajů
- Můžete si vybrat z celodenních on-line kurzů či kratších webinářů. Prezenční kurzy budou realizovány v učebně v centru Prahy s dobrou dopravní dostupností.
- Nabízíme také možnost konání kurzů na objednávku přímo na úřadě, a to ve všech regionech České republiky.
- Kurzem vzdělávání nekončí. Každý účastník kurzu bude mít po dobu jednoho měsíce zdarma vstup do Poradnaproobce.cz.
- Zároveň bude moci účastník kurzu celý měsíc zdarma klást dotazy k tématu kurzu, na které mu budou odpovídat právníci KVB advokátní kanceláře ve spolupráci s lektorem kurzu.
Základní informace o kurzech
Vyhledávání v nabídce kurzů
Přehled nejbližších kurzů
Stavební právo v praxi obcí: Černé stavby, dodatečné povolení
Lektor: Mgr. Robin Mlynář
Cíl kurzu
- Prezentovat účastníkům kurzu novou právní úpravu (stavební zákon č. 283/2021 Sb.), porovnat změny proti dosavadnímu stavu.
- Upozornit je na využitelnou judikaturu týkající se postupů stavebních úřadů při nařizování odstranění tzv. černých (nepovolených) staveb a správní exekuci takových rozhodnutí.
Kurz je určen zejména úředníkům zařazených do stavebních úřadů.
Kapacita prezenčního kurzu je omezena počtem míst v učebně.
Obsah kurzu
- Rozhodování o nepovolené či z jiného důvodu s právními předpisy rozporné („černé“) stavbě.
- Odstranění černé stavby.
- Výkon rozhodnutí o povinnosti odstranit černou stavbu (včetně správní exekuce na nepeněžité plnění dle správního řádu).
- Přestupky související černými stavbami.
Kurz je součástí volného cyklu "Stavební právo v praxi obcí", který mapuje dílčí aspekty výkonu stavební správy v podmínkách základních územních samosprávných celků.
Mgr. Robin Mlynář
Advokát KVB advokátní kanceláře, ve které s krátkou přestávkou působí již od roku 2014. Studium absolvoval na Právnické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Od počátku svého působení v KVB advokátní kanceláři se v rámci právního poradenství pro členy Svazu měst a obcí ČR zabývá právem územních samosprávných celků. Spolupodílel se na realizaci programu Odpovědný zastupitel a pracoval též jako externí konzultant Odboru regionální politiky Ministerstva pro místní rozvoj.
Ve své advokátní praxi setrvává ve své specializaci na právo územních samosprávných celků a dále ji rozšiřuje o oblast stavebního práva, správního řízení, včetně správního trestání a správního soudnictví. Problematiku stavebního práva, se zaměřením na černé stavby a jejich odstraňování či legalizaci, přednáší v rámci akreditovaných seminářů úředníkům stavebních úřadů. Je specialistou na smlouvy mezi developery a obcemi.
Je spoluautorem komentáře k zákonu o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů. Znalosti z oblasti práva územních samosprávných celků sám využívá jako zvolený zastupitel obce.
6 hodin
Akreditace kurzu
připravuje se
připravuje se
připravuje se
připravuje se
od 9:00 do 14:00
Dům VN9, Václavské náměstí 838/9, Praha 1 - Nové Město
Prezenční forma: 2 990 Kč bez DPH
On-line forma: 2 990 Kč bez DPH
Spisová služba v každodenní praxi obecních a krajských úřadů
Lektor: Mgr. Miroslav Havel
Cíl kurzu
- Provést cílovou skupinu životním cyklem dokumentů v podmínkách obcí a krajů.
- Seznámit ji se zásadami skartačního řízení a s pravidly kontroly výkonu spisové služby.
- Objasnit funkci datových zpráv v rámci spisové služby.
- Komentovat aktuální problémy spisové služby.
Kurz je určen všem úředníkům a vedoucím úředníkům, kteří při výkonu své pracovní agendy používají spisovou službu.
Obsah kurzu
- Úvod do problematiky - pojmy, právní úprava.
- Životní cyklus dokumentů v podmínkách obcí a krajů.
- Skartační řízení a kontrola výkonu spisové služby.
- Datové zprávy jako součást spisové služby.
- Spisová služba a ochrana osobních údajů.
- Aktuální problémy spisové služby v podmínkách obcí a krajů.
Mgr. Miroslav Havel
Absolvent Filozofické fakulty Univerzity Karlovy. Lektor a konzultant ve správě a řízení dokumentů, učitel a lektor češtiny, lektor soft skills.
Má za sebou téměř dvacetiletou manažerskou praxi v nadnárodních finančních institucích se zaměřením na správu dokumentů, obchodní a úřední korespondenci. Od roku 2007 se věnuje vzdělávání (jako učitel, lektor, mentor).
V současné době učí na střední škole správu dokumentů, spisovou a archivní službu. Zároveň působí jako lektor se specializací na správu elektronických dokumentů a češtinu v úřední praxi. Ve svých kurzech preferuje metody koučinku (student nebo účastník kurzu je pro něj partner, kterého vede po cestě celoživotního vzdělávání).
Jeho lektorské a životní motto: "Vždycky existuje cesta, stačí jen hledat, vydržet a vytrvat."
6 hodin
od 9:00 do 14:00
Dům VN9, Václavské náměstí 838/9, Praha 1 - Nové Město
Prezenční forma: 2 990 Kč bez DPH
On-line forma: 2 990 Kč bez DPH
Zákon o obcích v každodenní úřední praxi
Lektor: JUDr. Václav Chmelík
Cíl kurzu
- Upevnit orientaci úředníků v systematice
zákona o obcích.
- Předat jim praktické poznatky o každodenní aplikaci vybraných ustanovení zákona o obcích.
- Podat přehled orgánů obce s důrazem na rozdělení kompetencí a vzájemné vazby.
- Upozornit cílovou skupinu na významné aktuální změny zákona a obcích, ke kterým došlo v poslední době.
- Praktickým radami a doporučeními pomoci předejít možným následkům nesprávného úředního postupu.
Kurz je určen všem úředníkům a vedoucím úředníkům obcí, městysů, měst, statutárních měst a jejich městských obvodů nebo městských částí.
Kapacita prezenčního kurzu je omezena počtem míst v učebně.
Obsah kurzu
- Charakteristika obcí (postavení obcí v systému veřejné správy, základní znaky obcí, druhy obcí).
- Působnost obcí (samostatná působnost, mj. zakládání a zřizování právnických osob a organizačních složek, hospodaření, spolupráce s jinými obcemi; přenesená působnost, mj. typy obcí dle rozsahu přenesené působnosti; vydávání právních předpisů obcí); kontrolní mechanismy v podmínkách obcí.
- Orgány obcí (přehled všech orgánů obcí a jejich charakteristika, zastupitelstvo obce, rada obce, starosta, obecní úřad, vztahy mezi orgány obce).
- Průřezově všemi tématy: informace o aktuálních změnách legislativy, příklady z praxe, praktická cvičení.
JUDr. Václav Chmelík
Absolvent Právnické fakulty Karlovy univerzity v Praze. Advokát KVB advokátní kanceláře. Ve své praxi se zabývá zejména právem územních samosprávných celků s důrazem na zákon o obcích a další pro každodenní chod obce nezbytné zákony a právem závazkovým. Bohaté zkušenosti s problémy územních samosprávných celků získal a nadále je aktivně rozšiřuje v rámci Poradny pro obce, kterou KVB advokátní kancelář zajišťuje pro Svaz měst a obcí České republiky.
Znalosti a zkušenosti z oblasti práva územních samosprávných celků sám využívá jako člen zastupitelstva a rady obce Rosice. Je spoluautorem publikace „Zákon o obcích. Komentář. Praha: C.H. Beck, 2019“.
6 hodin
Akreditace kurzu
AK/PV-86/2024
AK/VE-36/2024
AK/PV-87/2024
AK/VE-37/2024
od 9:00 do 14:00
Dům VN9, Václavské náměstí 838/9, Praha 1 - Nové Město
Prezenční forma: 2 990 Kč bez DPH
On-line forma: 2 990 Kč bez DPH
Místní poplatky v praxi obcí: Daňová exekuce a související postupy
Lektor: Ing. Mgr. Radka Malinová
Cíl kurzu
- Přehledně seznámit cílovou skupinu s vybranými ustanoveními zvláštní částí daňového řádu (a to s ohledem na vzdělávací potřeby úředníků, kteří vykonávají správu místních poplatků, se zaměřením na řešení nedoplatků).
- Praktickými radami a doporučeními pomoci předejít možným následkům nesprávného úředního postupu.
Cílovou skupinou kurzu jsou úředníci a vedoucí úředníci územních samosprávných celků, kteří se podílejí na správě místních poplatků. Kurz lze využít také pro přípravu na zkoušku ZOZ pro oblast správy daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění.
Obsah kurzu
- Evidence daní.
- Pořadí úhrady daně.
- Odpis nedoplatku pro nedobytnost.
- Námitka.
- Lhůta pro placení daně.
- Způsob placení daně.
- Způsoby vymáhání.
- Exekuční titul.
- Nařízení daňové exekuce.
- Odklad a zastavení daňové exekuce.
- Exekuční náklady.
- Vztah daňového řádu k insolvenčnímu řízení.
- Příklady z praxe, odpovědi na dotazy.
Vzdělávací program je součástí volného cyklu „Místní poplatky v praxi obcí“. V jeho rámci se počítá zejména s programy „Obecná část daňového řádu“, „Zákon o místních poplatcích“ nebo "Tvorba obecně závazných vyhlášek".
Ing. Mgr. Radka Malinová
Absolventka Právnické fakulty
Masarykovy univerzity a Fakulty ekonomicko – správní Univerzity Pardubice.
Od roku 2013 pracuje v Kanceláři veřejného ochránce práv, kde se specializuje na problematiku daní, poplatků a cel. Mezi její úkoly patří vyřizování individuálních stížností, vedení systémových šetření, příprava připomínek k právním předpisům, vedení odborných seminářů, vytváření informačních letáků atd.
Jako akreditovaná lektorka průběžného vzdělávání úředníků územních samosprávných celků vede odborné kurzy zaměřené na zákon o místních poplatcích a daňový řád pro obecní a krajské úřady.
6 hodin
od 9:00 do 14:00
On-line forma: 2 990 Kč bez DPH
Úřední deska přehledně a v příkladech
Lektor: JUDr. Jan Horník Ph.D.
Cíl kurzu
- Přehledně seznámit úředníky územních samosprávných celků s povinnostmi při vedení úřední desky (včetně její elektronické verze).
- Na praktických příkladech prohloubit znalosti a dovednosti při vedení úřední desky a spravování elektronické úřední desky.
- Upozornit cílovou skupinu na související témata (např. soubor povinně zveřejňovaných informací, zveřejňování dražebních vyhlášek, ochrana osobních údajů či správný formát zveřejňovaných dokumentů).
- Praktickým radami a doporučeními pomoci předejít možným následkům nesprávného úředního postupu.
Vzdělávací program je určen úředníkům a vedoucím úředníkům územních samosprávných celků, kteří mají v náplni práce zabezpečování vyvěšování dokumentů na úřední desce nebo mají na starost webové stránky územního samosprávného celku, resp. zveřejňování dokumentů na elektronické úřední desce (sekretariát, webmaster, informační centra apod.).
Obsah kurzu
- Správa úřední desky (legislativní rámec, formální náležitosti úřední desky, úřední deska, jejíž obsah se zveřejňuje způsobem umožňujícím dálkový přístup, sankce za nedodržení povinnosti zveřejnit dokumenty, rozsah dokumentů, které je nutné zveřejňovat, ochrana osobních údajů ve zveřejněných dokumentech, výměna zkušeností, praktická cvičení).
- Aspekty související s informačním zákonem (formát zveřejňovaných informací, soubor povinně zveřejňovaných informací stanovený vyhláškou, výměna zkušeností, praktická cvičení).
JUDr. Jan Horník Ph.D.
Absolvent Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.
Dříve působil na legislativně-právním oddělení odboru dozoru a kontroly veřejné správy Ministerstva vnitra (věnoval se zejména výkladu zákonů o obcích, o krajích, o hlavním městě Praze a o svobodném přístupu k informacím). Poté zastával funkci vedoucího oddělení kontroly na témže odboru (realizace kontrol výkonu samostatné působnosti svěřené územním samosprávným celkům a kontrol výkonu přenesené působnosti svěřené krajským úřadům). Praktické zkušenosti s územní samosprávou získal také jako člen zastupitelstva obce a člen jeho kontrolního výboru. Je spolutvůrcem Strategie vlády v boji proti korupci. Jeho aktuálním stěžejním působištěm je město Dobříš, kde pracuje na pozici tajemníka městského úřadu.
Je lektorem a zkušebním komisařem pro ověřování obecné části zvláštní odborné způsobilosti. Věnuje se také průběžnému vzdělávání úředníků obcí a krajů. V rámci své publikační činnosti se zaměřuje jak na fungování územní samosprávy, tak na boj s korupcí.
6 hodin
Akreditace kurzu
AK/PV-463/2023
AK/VE-224/2023
od 9:00 do 14:00
On-line forma: 2 990 Kč bez DPH
Cíl kurzu
- Podat systematický a srozumitelný přehled připravovaných změn zákona č. 312/2002 Sb., a to jak v jeho pracovně-právní části, tak v části vzdělávací.
- Objasnit zejména tyto tematické oblasti změn: zkouška vstupního vzdělávání, obsah zkoušky zvláštní odborné způsobilosti, zvláštní odborná způsobilost jiné osoby, průřezová zvláštní odborná způsobilost, akreditace programů a institucí, rovnocennost vzdělání.
Webinář je určen zejména personalistům, tajemníkům obecních úřadů a starostům. Jeho obsah však může být užitečný všem, kteří jsou do úřadu územního samosprávného celku zařazeni jako (vedoucí) úředníci.
Obsah kurzu
- Změny v pracovně-právní části zákona o úřednících.
- Změny ve vzdělávací části zákona o úřednících (zejména zkouška vstupního vzdělávání, obsah zkoušky zvláštní odborné způsobilosti, zvláštní odborná způsobilost jiné osoby, průřezová zvláštní odborná způsobilost, akreditace programů a institucí, rovnocennost vzdělání).
- „Létající úředník“ dle novely zákona o obcích (stručná informace).
Mgr. Tereza Coufalová MBA
Absolventka Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Titul MBA získala na Ústavu práva a právní vědy (řízení lidských zdrojů a personální management). Absolvovala rekvalifikační kurz "Lektor se zaměřením na vzdělávání dospělých" akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy.
Působila jako vedoucí personálního odboru Magistrátu města Plzně a jako tajemnice Městského úřadu Planá. Od roku 2022 je vedoucí kanceláře ředitele Krajského úřadu Plzeňského kraje.
Jako lektorka průběžného vzdělávání úředníků územních samosprávných celků se zaměřuje na pracovní právo, řízení lidských zdrojů a rozvoj komunikačních dovedností. V těchto oblastech rovněž publikuje (např. "Minimum personalisty územního samosprávného celku", SMO ČR Praha 2022).
2 hodiny
od 13:00 do 15:00
On-line forma: 1 990 Kč bez DPH
Cíl kurzu
- Seznámit účastníky s možnostmi úpravy prostředí MS WORD tak, aby bylo vhodné pro dlouhodobé využívání.
- Poskytnout praktické rady a návody, jak využívat automatické funkce a efektivněji zpracovávat rozsáhlejší dokumenty.
- Přiblížit možnosti a výhody hromadné korespondence.
- Naučit upravovat vložené prvky.
Kurz je určen všem, kteří při své úřední práci využívají nebo by rádi využívali textový procesor Microsoft Word. Mohou se ho zúčastnit začátečníci, ale na své si přijdou také pokročilejší uživatelé.
Obsah kurzu
1. Word - základní přehled, nastavení prostředí:
- Přihlášení do portálu Office.
- Popis prostředí portálu a běžná uživatelská nastavení.
- Tenký / tlustý klient, instalace Office, přehled jednotlivých aplikací.
2. Styly a jejich využívání:
- Základní využití nastavených stylů.
- Hromadné úpravy na základě stylů.
- Vytvoření vlastního stylu kopií.
- Vytvoření vlastní sady stylů.
- Automatické seznamy na základě stylů (obsah, rejstřík).
3. Hromadná korespondence:
- Tvorba vizitek a pozvánek.
- Tvorba e-mailů.
- Unifikování dokumentů.
4. Vyhledávání a porovnávání:
- Různé metody vyhledávání, upřesnění a využívání zástupných znaků.
- Práce na jednom dokumentu z více míst, práce na více dokumentech současně a porovnání dvou stejných dokumentů proti změně.
5. Vložené objekty:
- Vkládání různých objektů a editace.
- Vliv vložených objektů na velikost dokumentu a e-mailu.
Tomáš Malinský
Lektor s dlouhodobou pedagogickou praxí (od roku 1999) ve státním i soukromém středním školství, ale také ve vzdělávání dospělých. Působil také jako konzultant pro IT, GDPR a ochranu oznamovatelů (whistleblowing). Věnuje se výuce HW a realizaci servisních IT prací. Jako lektor se aktuálně zaměřuje na operační systémy Microsoft pro běžné uživatele a na tvorbu firemních i osobních webových prezentací prostřednictvím redakčního systému Wordpress.
Sám sebe považuje za trpělivého člověka s nadšením pro nové výzvy. Rád cestuje a uplatňuje při tom své orientační i průvodcovské schopnosti.
4 hodiny
od 9:00 do 13:00
On-line forma: 2 490 Kč bez DPH
Cíl kurzu
- Seznámit účastníky s možnostmi využití aplikací a služeb platformy Microsoft 365 s důrazem na efektivní práci s e-maily a systémem úložiště OneDrive.
- Poskytnout praktické rady a návody pro efektivnější vyřizování e-mailů a přehledné ukládání v rámci systému Microsoft 365.
- Ukázat konkrétní nástroje a aplikace Microsoft 365, které pomohou účastníkům zvýšit efektivitu práce.
Kurz je určen všem, kteří při své úřední práci využívají nebo by rádi využívali kancelářský balík Microsoft (Office) 365. Mohou se ho zúčastnit začátečníci, ale na své si přijdou také pokročilejší uživatelé.
Obsah kurzu
1. Základní přehled služeb Office 365:
- Přihlášení do portálu Office.
- Popis prostředí portálu a běžná uživatelská nastavení.
- Tenký / tlustý klient, instalace Office, přehled jednotlivých aplikací.
2. Elektronická pošta v Outlooku:
- Outlook Online; Kontakty, kalendář, úkoly; Skupiny Outlook.
- Šablony pro opakované činnosti.
- Tvorba pravidel pro efektivnější vyřizování korespondence.
3. Úložiště OneDrive:
- Vytváření složek, ukládání souborů.
- Synchronizace složek OneDrive s lokálními složkami.
- Práce se složkami OneDrive v desktopových aplikacích.
- Sdílení souborů a složek.
- Mazání souborů a jejich obnova.
- Porovnání s možnostmi Sharepoint – rozdíl v použití.
4. Přehled a výhody některých aplikací a služeb Microsoft 365:
- Word Online; Excel Online; PowerPoint Online; OneNote Online.
- Aplikace Delve; Aplikace Sway; Lists.
- ToDo vs Planner.
Tomáš Malinský
Lektor s dlouhodobou pedagogickou praxí (od roku 1999) ve státním i soukromém středním školství, ale také ve vzdělávání dospělých. Působil také jako konzultant pro IT, GDPR a ochranu oznamovatelů (whistleblowing). Věnuje se výuce HW a realizaci servisních IT prací. Jako lektor se aktuálně zaměřuje na operační systémy Microsoft pro běžné uživatele a na tvorbu firemních i osobních webových prezentací prostřednictvím redakčního systému Wordpress.
Sám sebe považuje za trpělivého člověka s nadšením pro nové výzvy. Rád cestuje a uplatňuje při tom své orientační i průvodcovské schopnosti.
4 hodiny
od 13:00 do 17:00
On-line forma: 2 490 Kč bez DPH
Územní plánování na úrovni obcí
Lektor: Mgr. et Mgr. Michal Bouška
Cíl kurzu
- Cílem kurzu je zmapovat problematiku územního plánování z pohledu obcí.
- Pozornost lektor věnuje nové právní úpravě (s důrazem na změny oproti "starému" stavebnímu zákonu).
- Podstatnou součástí výuky jsou informace o aplikační praxi k jednotlivým institutům.
Kurz je určen nejen
úředníkům a vedoucím úředníkům, do jejichž pracovní náplně patří územní
plánování, ale také členům zastupitelstev obcí, radním a (místo)starostům.
Kapacita prezenčního kurzu je omezena počtem míst v učebně.
Obsah kurzu
- Procesní a věcné náležitosti pořizování územního plánu se zohledněním rolí jednotlivých subjektů.
- Územní opatření o stavební uzávěře – náležitosti, proces vydání, rizika aj.
- Územní studie – podstata, postup pořizování.
- Náhrada za změnu v území.
- Smlouvy o spolupráci mezi obcemi a stavebníky (plánovací smlouvy).
- Obce v územním řízení.
- Další nástroje a instituty územního plánování.
Mgr. et Mgr. Michal Bouška
Advokát, který se v rámci své právní praxe v KVB advokátní kanceláři průběžně věnuje celé škále právních odvětví, což zúročuje i při poskytování právního poradenství územním samosprávným celkům. Vystudoval právo na Právnické fakultě Masarykovy univerzity a zároveň politologii na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity. Již během studií vykonával odbornou praxi mimo jiné na Ústavním soudu a v nevládní organizaci poskytující poradenství občanské společnosti.
V rámci KVB advokátní kanceláře se zabývá právními aspekty poskytování dotací na národní i unijní úrovni, včetně zastupování klientů při obraně proti krácení dotací a v řízení o odvodu za porušení rozpočtové kázně. Dále se zaměřuje na problematiku územního plánování, v rámci níž pravidelně zastupuje klienty v soudních řízeních o návrhu na zrušení územního plánu či jeho změny a poskytuje poradenství při vypořádání námitek a připomínek k návrhu nové územně plánovací dokumentace. V advokátní praxi se věnuje také dalším procesům z oboru stavebního práva (včetně řízení o dodatečném povolení stavby), široké agendě práva územních samosprávných celků a právu životního prostředí (včetně problematiky posuzování vlivů na životní prostředí; procesy EIA a SEA).
V oblasti výše uvedených témat publikuje a vystupuje na odborných seminářích či konferencích. Je spoluautorem komentáře k zákonu o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů. Znalosti z oblasti práva pak uplatňuje i jako člen kontrolního výboru.
6 hodin
Akreditace kurzu
připravuje se
připravuje se
připravuje se
připravuje se
od 9:00 do 14:00
Dům VN9, Václavské náměstí 838/9, Praha 1 - Nové Město
Prezenční forma: 2 990 Kč bez DPH
On-line forma: 2 990 Kč bez DPH
Stavební právo v praxi obcí: Nové požadavky na výstavbu
Lektor: Ing. Vladimíra Helebrantová
Cíl kurzu
- Seznámit účastníky s novými požadavky na výstavbu tak, jak vyplývají z nového stavebního zákona a připravované prováděcí vyhlášky.
- Poskytnout ucelenou informaci o nejdůležitějších změnách, které vyhláška přináší.
- Porovnat novou a starou právní úpravu.
Kurz je určen nejen úředníkům, ale také projektantům, právníkům působícím v oboru a všem, kterých se problematika požadavků na výstavbu nějakým způsobem dotýká.
Obsah kurzu
- Základní principy nové vyhlášky.
- Používané pojmy.
- Požadavky na vymezování pozemků.
- Požadavky na umisťování staveb.
- Technické požadavky na stavby.
- Zvláštní požadavky na některé stavby.
- Velká sídla.
- Výjimky.
Ing. Vladimíra Helebrantová
Absolventka Stavební
fakulty Českého vysokého učení technického. Větší část své pracovní kariéry
působila na stavebním úřadu, a to jak v prvostupňovém, tak i odvolacím, krátkou
dobu také na Ministerstvu pro místní rozvoj.
Lektorské činnosti zaměřené na stavební právo se věnuje od roku 2014. Spolupracuje s několika vzdělávacími agenturami. Je také lektorkou přípravných kurzů pro zkoušku zvláštní odborné způsobilosti na úseku územního rozhodování, stavebního řádu a vyvlastnění, a rovněž zkušební komisařkou pro tuto oblast. V roli zkušební komisařky působí i na České komoře autorizovaných inženýrů a techniků, kde zkouší uchazeče o autorizaci ze znalosti právních přepisů.
Je dlouholetou členkou České společnosti pro stavební právo, kde vede její Sekci pro technické předpisy ve výstavbě. Svými články přispívá do bulletinu „Stavební právo“.
Ve vzdělávání dospělých vidí možnost předávat praktické zkušenosti, což považuje za jeden z nejlepších zdrojů informací.
6 hodin
od 9:00 do 14:00
On-line forma: 2 990 Kč bez DPH