MENU
Nápověda
V databázi máme 3 512 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání elektronická úřední deska

Bylo nalezeno 62 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 51 až 60

Může starosta obce svolat řádné zasedání zastupitelstva obce, pokud informace o tomto zasedání nebyla zveřejněna na úřední desce obce, ale byla vyhlášena obecním rozhlasem 12 dní před jeho konáním? Jsou přijatá usnesení za takových podmínek platná?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Rada města svým usnesením schválila ceník za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, kde je stanovena i cena za pořízení elektronické kopie. V souvislosti se žádostí žadatele o poskytnutí kopie spisu v elektronické podobě, byla žadateli vyčíslena částka za poskytnutí elektronických kopií. Žadatel podal stížnost na postup, kde uváděl, že s úřadem komunikuje datovou schránkou, všechny dokumenty již v elektronické podobě jsou k dispozici, a tudíž po něm úplatu nelze požadovat. Elektronické spisy však obec nevede, dokumenty tiskne a eviduje v centrální evidenci žádostí o informace v tištěné podobě. Postupovala obec správně, když požadovala úhradu za pořízení elektronických kopií ze spisu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obci byla předložena smlouva o právu provést stavbu – vodovodní přípojku, která bude umístěna na pozemku ve vlastnictví obce. Kdo schvaluje danou smlouvu? Musí být tento záměr vyvěšen na úřední desce obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je nutné zasílat ke zveřejnění vždy též elektronickou verzi dokumentu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Od 1. ledna 2024 nabyla účinnosti novela zákona o obcích, která zvýšila limit, od kterých je rozhodování o poskytnutí dotací vyhrazeno zastupitelstvu obce. Jak je to ale s limity u povinnosti zveřejňovat tyto uzavřené smlouvy o poskytnutí dotace (z rozpočtu obce) na úřední desce? Stále platí, že každá uzavřená veřejnosprávní smlouva v hodnotě nad 50 000 Kč schválená zastupitelstvem se musí na úřední desce zveřejnit? (Zastupitelstvo u nás i přes novelu zákona zůstalo u pravomoci schvalovat každou žádost o dotaci vyšší než 50 000 Kč.)

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je možné přijmout rezignaci na mandát zastupitele prostřednictvím elektronické komunikace (e-mail)?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může obec zveřejnit výsledky výběrového řízení veřejně na úřední desce včetně výpisu všech nabídek - identifikace účastníka a nabídková ceny? Není to v rozporu s obchodním tajemstvím?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jaké jsou zveřejňovací povinnosti týkající se závěrečného účtu obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.