V databázi máme 3 450 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání občanský průkaz

Nalezeno 6251 právních předpisů:

  • 281/2021 Sb., Vyhláška k provedení zákona o občanských průkazech a některých ustanovení zákona o cestovních dokladech a zákona o základních registrech

  • 288/2016 Sb., Sdělení Ministerstva zahraničních věcí o zveřejnění seznamu států, do nichž lze překročit vnější hranici s občanským průkazem

  • 269/2021 Sb., Zákon o občanských průkazech

  • 270/2021 Sb., Zákon, kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o občanských průkazech

  • 195/2017 Sb., Zákon, kterým se mění zákon č. 328/1999 Sb., o občanských průkazech, ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony

Nejste přihlášen, nemůžete si tak zobrazit obsah těchto ani dalších nalezených předpisů.

Bylo nalezeno 7 dotazů s odpovědí.

V naší obci se mění název ulice. V jaké lhůtě jsou občané s místem trvalého pobytu v této ulici povinni požádat o vydání nového občanského průkazu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Kdo rozhoduje o změně názvu ulice?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Do kanceláře starosty se dostaví k jednání o budoucí stavbě osoba s plnou mocí od investora, vlastníka nemovitosti v obci. Starosta požádá o předložení plné moci a doklad totožnosti. Poté zmocněnec prohlásí, ať se také starosta legitimuje. Jak takovou situaci řešit?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V obci zatím není pojmenována žádná ulice. V současné době vniká nová místní komunikace se stavebními pozemky pro několik rodinných domů. Zastupitelstvo zamýšlí novou ulici pojmenovat po významném již nežijícím místním rodákovi. Je možné mít v obci pojmenovanou pouze jednu ulici?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Městys přijímá prostřednictvím starostky novou úřednici na pozici odborného referenta (sekretářka). Tato paní má pouze středoškolské vzdělání a hotové vstupní vzdělávání. Obec nevydává občanské průkazy, nemá matriku ani nic podobného, to za ni řeší obec s rozšířenou působností. Musí mít nová úřednice zkoušky odborné způsobilosti? Pokud ano, z obecné nebo i z odborné části?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak často musí obec aktualizovat průkaz energetické náročnosti budov, které má ve svém vlastnictví? Jsou nějaké podmínky, kterých budov se to týká?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.