V databázi máme 3 422 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání elektronická evidence tržeb

Nalezeno 7361 právních předpisů:

  • 127/2005 Sb., Zákon o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o elektronických komunikacích)
  • 133/2000 Sb., Zákon o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů (zákon o evidenci obyvatel)
  • 414/2013 Sb., Vyhláška o rozsahu a způsobu vedení evidence rozhodnutí, opatření obecné povahy, závazných stanovisek, souhlasů a ohlášení k nimž byl dán souhlas podle vodního zákona, a částí rozhodnutí podle zákona o integrované prevenci (o vodoprávní evidenci)
  • 250/2017 Sb., Zákon o elektronické identifikaci
  • 300/2016 Sb., Zákon o centrální evidenci účtů

Nejste přihlášen, nemůžete si tak zobrazit obsah těchto ani dalších nalezených předpisů.

Bylo nalezeno 14 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 1 až 10

Kdo je subjektem evidence tržeb dle zákona o evidenci tržeb?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Dopadá zákon č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb na obec, která provozuje prodejnu smíšeného zboží a pohostinství?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Vztahuje se povinnost EET i na sezonní prodej bistra?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je nutné zapisovat došlé faktury do podacího deníku obce, když jsou následně vedeny v samostatné evidenci faktur, kde mají přiděleno své číslo, podle kterého jsou evidovány i zakládány?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Rada města svým usnesením schválila ceník za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, kde je stanovena i cena za pořízení elektronické kopie. V souvislosti se žádostí žadatele o poskytnutí kopie spisu v elektronické podobě, byla žadateli vyčíslena částka za poskytnutí elektronických kopií. Žadatel podal stížnost na postup, kde uváděl, že s úřadem komunikuje datovou schránkou, všechny dokumenty již v elektronické podobě jsou k dispozici, a tudíž po něm úplatu nelze požadovat. Elektronické spisy však obec nevede, dokumenty tiskne a eviduje v centrální evidenci žádostí o informace v tištěné podobě. Postupovala obec správně, když požadovala úhradu za pořízení elektronických kopií ze spisu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Chceme maximálně digitalizovat příchozí poštu a procesy na úřadě. Můžeme příchozí analogový dokument (např. podepsané podání občana) digitalizovat autorizovanou konverzí z moci úřední, bez souhlasu osoby podepsané na dokumentu, a do spisové služby zaevidovat získaný elektronický originál? Následně analogový dokument "zahodit"?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec vede pro své zaměstnance evidenci docházky. Jako podklad pro plat je však vypisován měsíční „pracovní výkaz“, ve kterém je uvedena nařízená pracovní doba. Je tato duplicita v podkladech dána nějakým předpisem?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Naše obec poskytuje na základě žádosti dotace. Musí být k žádosti o dotaci dokládán úplný výpis z evidence skutečných majitelů?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Po jak dlouhou dobu musí být dokumenty na elektronické úřední desce dostupné? Musí být součástí elektronické úřední desky archiv?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je třeba vypracovat majetkovou a provozní evidenci pro domácí čistírny odpadních vod? Obec bude 10 let vlastníkem a provozovatelem 68 domácích čistíren odpadních vod.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.