MENU
Nápověda
V databázi máme 3 513 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání Zveřejňování pracovní doby

Bylo nalezeno 35 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 31 až 35

Může se člen zastupitelstva účastnit kontroly z finančního úřadu? Jaké povinnosti má obec při zveřejňování výsledků této kontroly?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je povinností vést pracovní docházku zaměstnance zaměstnaného na dohodu o pracovní činnosti?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Chtěli bychom s nově přijímaným (řadovým) úředníkem uzavřít pracovní poměr na dobu určitou. Je v tomto případě nutné vyhlásit veřejnou výzvu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Zaměstnanci města mají uzavřenou pracovní smlouvu na osmi hodinovou pracovní dobu. Po dohodě budou určitou dobu vykonávat práci nočního hlídače v době od 19:00 do 7:00 hodin, při tom mají za tuto směnu následující den náhradní volno a 3,5 hodiny mají zaplacen přesčas. Mají za dobu od 22:00 do 06:00 nárok na noční příplatek?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jednání zastupitelstva obce se konají pravidelně ve čtvrtek. Dle zákona o obcích termín pro vyhotovení zápisu připadá na víkend. Je možno vyhotovit zápis z jednání první pracovní den po víkendu nebo je tím překročena 15 denní lhůta a zákon je tím porušen?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.