MENU
Nápověda
V databázi máme 3 510 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání Zasílání informací na elektronickou adresu

Bylo nalezeno 14 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 11 až 14

Jaké náležitosti musí mít písemná žádost o informace?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obci byl doručen e-mail s přílohou naskenované žádosti o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Text mailu je následující: Vážený pane starosto, jsem energetický poradce a vím, že vaší obci dokáži přinést úspory v oblasti energetiky, a proto Vám v příloze zasílám Žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb. Dovoluji si Vás tímto požádat o zaslání ročního vyúčtování faktur energií u vaší obce.“ Jak má obec, a zda vůbec, na podanou žádost reagovat?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je třeba rozpočet, rozpočtová opatření, závěrečný účet atd. zveřejňovat na úřední desce? Je na venkovní úřední desku třeba dávat v listinné podobě vše, nebo je dostačující zveřejnění informace, kde je dokument k nahlédnutí v elektronické a kde v listinné podobě?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V případě, že je požadovaná informace již zveřejněna, musí ji obec přesto poskytnout žadateli?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.