640
V roce 2003 jsme přijali do pracovního poměru pracovnici na pomocné sekretářské a servisní práce – kopírování, obsluha ústředny apod. – tedy mimo režim zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů. Pracovnice byla šikovná a provoz úřadu si vyžádal občas zástup i v úřednické činnosti, postupně tedy začala vypomáhat i v správních činnostech (zástupy za nemoc apod.), proto jsme ji přihlásili ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti, kterou úspěšně absolvovala. V současné době připravujeme organizační změny, kdy po odchodu do důchodu kolegyně budeme snižovat počet zaměstnanců obce zařazených do obecního úřadu, dojde tedy ke sloučení dvou pracovišť a to místa „úřednice“ a místa „ se servisními činnostmi“. Máme spolehlivou zacvičenou kolegyni, která splňuje podmínky pro obsazení sloučené pozice, je nutné tedy vyhlašovat veřejnou výzvu? V podstatě nepřijímáme nového zaměstnance, pouze slučujeme funkce, ale dostali bychom se do stavu, kdy úředník nebyl přijat na základě veřejné výzvy. Přitom je přirozené, že chceme využít zaměstnance, který okamžitě bude vykonávat potřebnou agendu, zná podmínky uvnitř úřadu, umí komunikovat s lidmi, je proškolen apod.
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
Dotčená ustanovení právních předpisů
K tomuto dotazu se váže 1 ustanovení právních předpisů.
Seznam klíčových slov