MENU
Nápověda
V databázi máme 3 506 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání zaměstnavatel

Bylo nalezeno 236 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 31 až 40

Může starosta svěřit tajemníkovi pravomoc k uzavírání dohod mimo pracovní poměr (DPP, DPČ) např. k natočení reportáže pro obec, pomocný úklid při veřejných akcích, zajištění hudby na svatbách, ...

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Kdo uzavírá s ředitelem školy dohodu o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených k vyúčtování?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak postupovat, pokud rada obce určila tajemníka jako osobu, která bude plnit vůči vedoucímu organizační složky obce funkci zaměstnavatele? Tato pravomoc náleží ze zákona starostovi.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může dlouhodobě uvolněný člen zastupitelstva (resp. náměstek primátora) vykonávat částečný pracovní úvazek u svého zaměstnavatele?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Který orgán obce je oprávněn rozhodovat o stanovení počtu zaměstnanců zařazených do obecní policie?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V obci byl z organizačních důvodů zrušen odbor obecního úřadu. Vedoucí zaměstnanec odboru odmítl nabídku jiného pracovního místa a dostal výpověď dle ustanovení § 52 písm. c) zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Vznikl tomuto zaměstnanci nárok na dovolenou za dobu po doručení výpovědi a zrušení pracovního místa, kdy neodpracoval ani jeden den z důvodu překážek v práci na straně zaměstnavatele?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Komu se zaměstnanec zařazený do obecního úřadu zodpovídá ze své pracovní činnosti a kdo je oprávněn jej úkolovat?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Úřad má stanovený pružný začátek a konec pracovní doby, mezitím má stanovenou pevnou pracovní dobu a zároveň zaměstnanec může práci vykonávat v době od 6:00 hodin do 18:00 hodin. Účast vedoucích odborů je na zasedání zastupitelstva povinná, tedy jedná se o nařízený přesčas ze strany zaměstnavatele. Zastupitelstvo obvykle zasedá ve středu od 16:00 hodin. Pevná pracovní doba je do 15:00 hodin, pružná, volitelná část pracovní doby do 18:00 hodin. Jak postupovat v případě finanční kompenzace či jiné kompenzace účasti vedoucích na zasedání zastupitelstva po 18:00 hodině, pokud se zastupitelstvo protáhne? Je povinností zaměstnavatele zaplatit tuto práci přesčas příp. nabídnout jinou kompenzaci (např. vybrat si náhradní volno za tyto hodiny)? Může zaměstnavatel požadovat účast vedoucího odboru na zasedání zastupitelstva i po 18:00 hodině v rámci výkonu své funkce bez nároku na jakoukoliv kompenzaci?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jsem člen zastupitelstva obce. Jsem zaměstnán téměř na druhé straně republiky. Je zaměstnavatel povinen mě pustit na zasedání, tak abych dorazil na schůzi včas? Stejně tak z důvodu vzdálenosti může toto volno zasahovat do následujícího dne? Musím čerpat dovolenou nebo mi náleží neplacené volno?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je možné, aby obec uváděla na svých webových stránkách v sekci telefonní seznam u každého zaměstnance údaj, zda je či není přítomen v zaměstnání, a to formou zeleného či červeného panáčka? Systém je pak propojen s elektronickou docházkou, kdy při označení příchodu zaměstnance do práce se automaticky označí zelenou barvou a naopak. Tento údaj je pak přístupný jak spoluzaměstnancům, tak i občanům z venku. Není to v rozporu se zákonem? Potřebuje zaměstnavatel písemný souhlas zaměstnance s uveřejněním této informace?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.