V databázi máme 3 419 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání zaměstnanec obecního úřadu

Nalezeno 19489 právních předpisů:

  • 128/2000 Sb., Zákon o obcích (obecní zřízení)
  • 186/2012 Sb., Nález Ústavního soudu ze dne 24. dubna 2012 sp. zn. Pl. ÚS 54/10 ve věci návrhu na zrušení částí ustanovení § 192 odst. 1 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, § 68 odst. 3 písm. a) zákona č. 221/1999 Sb., o vojácích z povolání, ve znění pozdějších předpisů, § 124 odst. 5 písm. a) zákona č. 361/2003 Sb., o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, ve znění pozdějších předpisů, § 34 odst. 4 zákona č. 236/1995 Sb., o platu a dalších náležitostech spojených s výkonem funkce představitelů státní moci a některých státních orgánů a soudců a poslanců Evropského parlamentu, ve znění pozdějších předpisů, § 73 odst. 4 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, § 48 odst. 3 zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů, § 53 odst. 4 zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů, § 111 zákona č. 218/2002 Sb., o službě státních zaměstnanců ve správním úřadech a o odměňování těchto zaměstnanců a ostatních zaměstnanců ve správních úřadech (služební zákon), ve znění pozdějších předpisů, a § 65 odst. 1 zákona č. 155/1995 Sb., o důchodovém pojištění, ve znění pozdějších předpisů
  • 34/2023 Sb., Zákon o koordinaci spolupráce s Evropským úřadem pro boj proti podvodům
  • 570/1991 Sb., Zákon České národní rady o živnostenských úřadech
  • 35/2021 Sb., Zákon o Sbírce právních předpisů územních samosprávných celků a některých správních úřadů

Nejste přihlášen, nemůžete si tak zobrazit obsah těchto ani dalších nalezených předpisů.

Bylo nalezeno 140 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 101 až 110

Jsme obec pověřená opatrovnictvím pro několik klientů s omezenou svéprávností. Kdo v obci vykonává funkci opatrovníka?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Kontrolní výbor se rozhodl provést kontrolu čerpání dovolených a vyplácení cestovních náhrad starosty a místostarosty za minulý rok. Na základě čeho může výbor tuto kontrolu provádět? Zastupitelstvo obce ho touto kontrolou nepověřilo.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jakou formou může obec provozovat klub důchodců?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může starosta sepsat dohodu o provedení stavební práce na rekonstrukci kuchyně v obecním kulturním domě, kdy je specifikována pouze hodinová odměna, přičemž tato skutečnost nebyla oznámena zastupitelstvu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může vykonávat neuvolněný zastupitel zároveň funkci velitele Jednotky sboru dobrovolných hasičů? Může místostarostka vykonávat zároveň pozici vedoucí oddělení kontroly OSSZ?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může kontrolní výbor v rámci kontroly dodržování právních předpisů kontrolovat dodržování jakéhokoliv právního předpisu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Musí směrnice (organizační řád, pracovní řád, o poskytování ochranných prostředků) schválit zastupitelstvo obce, nebo je to v kompetenci starosty?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Má zastupitel právo na informace týkající se pracovní doby ředitele základní školy, jejímž zřizovatelem je obec?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V minulosti jsme přijali do pracovního poměru pracovnici na pomocné sekretářské a servisní práce – kopírování, obsluha ústředny apod., tedy mimo režim zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Pracovnice byla šikovná a provoz úřadu si vyžádal občas zástup i v úřednické činnosti, postupně tedy začala vypomáhat i v správních činnostech (zástupy za nemoc apod.), proto jsme ji přihlásili ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti, kterou úspěšně absolvovala. V současné době připravujeme organizační změny, kdy po odchodu kolegyně budeme snižovat počet zaměstnanců obce zařazených do obecního úřadu sloučením dvou pracovních pozic, a to místa „úřednice“ a místa „se servisními činnostmi“. Máme spolehlivou zacvičenou kolegyni, která splňuje podmínky pro obsazení sloučené pozice, je tedy nutné vyhlašovat veřejnou výzvu? V podstatě nepřijímáme nového zaměstnance, pouze slučujeme funkce, ale dostali bychom se do stavu, kdy úředník nebyl přijat na základě veřejné výzvy. Přitom je přirozené, že chceme využít zaměstnance, který okamžitě bude vykonávat potřebnou agendu, zná podmínky uvnitř úřadu, umí komunikovat s lidmi, je proškolen apod.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec provedla kolaudaci prostor mateřské školy, jejímž je zřizovatelem. Musí být členovi zastupitelstva obce na žádost poskytnuty faktury a změnové listy, které se k vyhotovení prostor vztahují?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.