V databázi máme 3 450 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání směrnice o veřejných zakázkách

Právní předpisy jsou momentálně nedostupné

Bylo nalezeno 61 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 31 až 40

Obec v roli zadavatele připravuje veřejnou zakázku na výstavbu komunikace pro obecní stavební pozemky určené k prodeji jednotlivým stavebníkům. Vzhledem k tomu, že odprodej a následná výstavba domů bude probíhat několik let, zvažujeme možnost rozdělit výstavbu komunikace do 2 etap, kde by se finální asfaltový povrch dokončil až v horizontu cca 3 let, kdy je předpoklad, že by těžká technika zajišťující návoz materiálu a základní "hrubou" stavbu domů v tomto horizontu byla schopná dokončit. Důvod je ten, aby nedošlo k poškození vozovky do té míry, že bychom finální povrch museli zhotovit znovu. A další důvod je, že stavebníci, kteří by chtěli kolaudovat, musí mít k nemovitosti zhotovenou přístupovou komunikaci a pokud je nechceme brzdit, potřebujeme mít komunikaci alespoň ve fázi první podkladové asfaltové vrstvy. Jedná se o veřejné zakázky dělení zakázky?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec chce opravit hasičskou stříkačku a obdržela nabídku od odborníka z okolí s odhadem ceny 250.000 Kč. Obec jiného odborníka nezná, nemá koho jiného oslovit. Jak má tedy postupovat, aby neporušila zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec se chystá vyhlásit zakázku malého rozsahu, oslovila ji společnost s předběžnou nabídkou a požadavkem, aby byli osloveni výzvou k podání nabídky, až obec bude zakázku vyhlašovat. Obci ale zboží z předběžné nabídky nevyhovuje a způsob, kterým společnost na obec vyvíjí nátlak, také ne. Má obec povinnost oslovit tuto společnost, když o zakázku projevila předběžný zájem?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může účastník zadávacího řízení na veřejnou zakázku podat více námitek v rámci jedné patnáctidenní lhůty?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jsme v době před novým ustanovujícím zastupitelstvem a probíhá u nás v obci oprava kapličky. Je nutné ořezat kvůli opravám lípy. Může dosavadní starosta ještě v této přechodné době zadat ořez firmě vybrané na základě poptávky, aby se mohlo pokračovat v opravě, nebo se musí počkat až na další řádné zasedání zastupitelstva, a tak zastavit práce na kapličce? Jedná se částku kolem 20 000 Kč, starosta má dle směrnice možnost sámr ozhodnout až do částky 100 000 Kč.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může starosta sepsat dohodu o provedení stavební práce na rekonstrukci kuchyně v obecním kulturním domě, kdy je specifikována pouze hodinová odměna, přičemž tato skutečnost nebyla oznámena zastupitelstvu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Existuje nějaký seznam směrnic, které by měla obec mít?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V naší obci připravujeme realizaci nového parku s herními prvky a nejsme si jisti finančním limitem pro veřejnou zakázku malého rozsahu. V rámci realizace by mělo dojít k modelaci stávajícího pozemku, výstavbě cyklostezky, výstavbě herní plochy, osazení herních prvků, laviček a košů a výsadbě zeleně. Jedná o jeden funkční prvek, při jehož realizaci budou prováděny stavební práce a dodávky nebo služby jinými subjekty. Vzhledem k tomu, že jsme si vědomi nutností sčítat v tomto případě jednotlivé zakázky, tak řešíme limit, do kterého se musíme vejít. Bohužel si však nejsme jisti, jak určit hlavní předmět, ze kterého vychází maximální částka. Tedy zda to je 3 nebo 9 mil. Kč. Pro upřesnění uvádíme, že větší finanční plnění je předpokládáno na straně dodávek a služeb.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V režimu podlimitní veřejné zakázky začínáme stavět novou budovu školy a řešíme, jakým způsobem do ní můžeme dokoupit vybavení a nábytek. Jde o to, že většinu stávajícího nábytku v současné škole máme novou a použijeme ji i v nové budově. Pouze bude potřeba doplnit, případně starší kusy vyměnit. Hodnota nového vybavení bude cca 500 až 700 000 Kč. V naprosté většině to bude běžně prodejný nábytek a vybavení. Je potřeba i toto vybavení soutěžit ve stejném režimu jako hlavní zakázku?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je obec na základě zákona o svobodném přístupu k informacím povinná poskytnou celou dokumentaci uchazeče o veřejnou zakázku? Je povinna na žádost dle tohoto zákona poskytnout nabídky všech uchazečů i za období zpětně?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.