MENU
Nápověda
V databázi máme 3 513 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání schválení změny pracovního poměru zaměstnance úřadu

Bylo nalezeno 62 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 11 až 20

Dlouholetá zaměstnankyně obce na plný úvazek, která dovršila důchodový věk a začala pobírat starobní důchod, překvapivě odmítla ukončit pracovní poměr s obcí. Obec má za tuto zaměstnankyni připravenu náhradu, která v současnosti v obci pracuje na základě DPP a po jejím skončení s ní měla být uzavřena pracovní smlouva. Existuje nějaká cesta na ukončení pracovního poměru, popřípadě na změnu smlouvy a zkrácení úvazku?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Náleží příplatek za vedení také za vedení zaměstnanců zaměstnaných na základě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Musí obec zaplatit pojišťovně pojistné, pokud neměla žádného zaměstnance v pracovním poměru a pouze příležitostně zaměstnávala občany na dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Zaměstnanec, který pracuje na základě dohody o provedení práce, požádal o zaměstnání v pracovním poměru. Musí obec na tuto žádost reagovat, případně jak?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Za jakých podmínek má zaměstnanec konající práci na základě některé z dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr právo na dovolenou?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jedná se o hrubé porušení pracovních povinností jednání zaměstnance, který si upravoval svou evidenci docházky tak, jakoby byl na pracovišti, přestože si vyřizoval soukromé záležitosti (prokázán jeden případ)? Lze mu okamžitě zrušit pracovní poměr?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak má starosta postupovat v případě, že zaměstnanec obecního úřadu odmítne podepsat pracovní řád zaměstnanců obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je i obec jakožto zaměstnavatel povinna zpracovat rozvrh týdenní pracovní doby pro své zaměstnance v pracovním poměru, a nadto vést u zaměstnanců evidenci počátku a konce pracovní směny?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je zaměstnavatel povinen omluvit nepřítomnost v práci zaměstnance pracující na základě některé z dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V minulosti jsme přijali do pracovního poměru pracovnici na pomocné sekretářské a servisní práce – kopírování, obsluha ústředny apod., tedy mimo režim zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Pracovnice byla šikovná a provoz úřadu si vyžádal občas zástup i v úřednické činnosti, postupně tedy začala vypomáhat i v správních činnostech (zástupy za nemoc apod.), proto jsme ji přihlásili ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti, kterou úspěšně absolvovala. V současné době připravujeme organizační změny, kdy po odchodu kolegyně budeme snižovat počet zaměstnanců obce zařazených do obecního úřadu sloučením dvou pracovních pozic, a to místa „úřednice“ a místa „se servisními činnostmi“. Máme spolehlivou zacvičenou kolegyni, která splňuje podmínky pro obsazení sloučené pozice, je tedy nutné vyhlašovat veřejnou výzvu? V podstatě nepřijímáme nového zaměstnance, pouze slučujeme funkce, ale dostali bychom se do stavu, kdy úředník nebyl přijat na základě veřejné výzvy. Přitom je přirozené, že chceme využít zaměstnance, který okamžitě bude vykonávat potřebnou agendu, zná podmínky uvnitř úřadu, umí komunikovat s lidmi, je proškolen apod.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.