40/1995 Sb., o regulaci reklamy a o změně a doplnění zákona č. 468/1991 Sb.
36/2008 Sb., změna zákona o ochraně spotřebitele a změna dalších zákonů
MH15/95, Postup živnost. úřadů při aplikaci zákona o regulaci reklamy
UST-16, sponzorování a odměňování odborníků podle z. o regulaci reklamy
138/2002 Sb., změna zákona o regulaci reklamy a zákona o léčivech
Nejste přihlášen, nemůžete si tak zobrazit obsah těchto ani dalších nalezených předpisů.
Může obec regulovat umisťování reklamy na veřejném prostranství v případě, že jsou tyto plochy ve vlastnictví jiných osob?
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
Může obec vybírat místní poplatek za užívání veřejného prostranství, jestliže jsou reklamní zařízení opřená o zeď, případně přidělaná na zdi?
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
Má obec povinnost zjišťovat si platná živnostenská oprávnění a kontakty na prodejce a nabídky služeb, kteří chtějí vyhlásit prodej nebo službu obecním rozhlasem? Může být obec stíhána za to, že vyhlásila nějakou nabídku a dotyčný prodejce kupujícího podvedl? Může vůbec obec tyto nabídky prodeje a služeb vyhlašovat? Hlášení máme zpoplatněno místním poplatkem.
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
Na e-mail obce chodí velké množství reklamních e-mailů, které nesouvisí s činností obce. Jak se může obec proti nevyžádaným e-mailům bránit v případě, kdy odesílatel žádosti o nezasílání nereflektuje?
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
IX. ročník Právní konference Svazu měst a obcí České republiky
Přijďte i Vy diskutovat o problémech, které vás trápí, a načerpat zkušenosti od ostatních.
15. - 17. 5. 2024 v kongres hotelu Jezerka na Seči.