V databázi máme 3 483 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání pracovní poměr

Nalezeno 14724 právních předpisů:

  • 227/2010 Sb., Nařízení vlády o odchylné úpravě pracovního poměru zaměstnanců s pravidelným pracovištěm v zahraničí

  • 12/1961 Sb., Vládní nařízení, kterým se mění a doplňuje vládní nařízení č. 120/1950 Sb., o právech a povinnostech státních zaměstnanců, o řízení ve věcech jejich pracovního poměru a o rozhodčích komisích

  • 255/2022 Sb., Nařízení vlády o úpravě náhrady za ztrátu na výdělku po skončení pracovní neschopnosti nebo při invaliditě vzniklé služebním úrazem nebo nemocí z povolání vojáků při výkonu vojenské základní nebo náhradní služby a výkonu vojenských cvičení, o úpravě náhrady za ztrátu na platu po skončení neschopnosti výkonu služby nebo při invaliditě vzniklé služebním úrazem nebo nemocí z povolání vojáků z povolání a o úpravě náhrady nákladů na výživu pozůstalých (nařízení o úpravě náhrady poskytované vojákům a pozůstalým)

  • 195/1991 Sb., Zákon o odstupném poskytovaném při skončení pracovního poměru

  • 83/1946 Sb., Zákon o pracovních (učebních) poměrech Němců, Maďarů, zrádců a jejich pomahačů

Nejste přihlášen, nemůžete si tak zobrazit obsah těchto ani dalších nalezených předpisů.

Bylo nalezeno 184 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 121 až 130

Město chce uzavřít pojistné smlouvy, kdy pojištěným subjektem by byli zaměstnanci Městského úřadu (se souhlasem zaměstnanců), a to na škodu způsobenou zaměstnavateli zaviněným porušením povinností při plnění pracovních úkolů nebo v přímé souvislosti s ním, přičemž pojistné by hradil za zaměstnance zaměstnavatel (město). Nebylo by takové uzavření pojistné smlouvy v rozporu s ustanovením § 250 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a s povinností obce řádně hospodařit?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Tajemnice úřadu podala výpověď, přičemž při skončení pracovního poměru vymazala veškeré dokumenty potřebné pro vyúčtování zakázek, dále všechny mzdové a personální podklady její i ostatních zaměstnanců, nepředložila vyúčtování dotací a zároveň nevrátila technická zařízení, která patřila městu. Jak v daném případě postupovat?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Existuje u uvolněných členů zastupitelstva nárok na určitou náhradu za ztrátu na výdělku v porovnání se svými příjmy před uvolněním k výkonu funkce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Platí obec za uvolněného starostu obce pojištění zákonné odpovědnosti zaměstnavatele?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je nutné provést výběrové řízení na pozici technického pracovníka obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Starosta obce je dlouhodobě nemocný a zastupuje ho místostarosta. Jak má obec řešit situaci, kdy je třeba podepsat dohodu o provedení práce právě se zmíněným místostarostou?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Místostarosta pracoval dvě hodiny na obecním úřadu a poté odcházel do místa bydliště řešit svoje soukromé věci. Při odchodu z pracoviště špatně šlápl na hranu schodu a následně upadl. Po tomto mu vznikla pracovní neschopnost. Jak se takový úraz bude řešit?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Musí mít úřednice, která už několik let vykonává správu místních poplatků, zkoušku zvláštní odborné způsobilosti?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je možné jmenovat také zástupce velitele jednotky sborů dobrovolných hasičů? Kdo pověřuje ostatní členy v jednotce dobrovolných hasičů k výkonu jednotlivých funkcí?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec letos zřídila školskou příspěvkovou organizaci, zapsala ji do obchodního rejstříku, avšak příspěvková organizace začne prakticky fungovat až v roce 2027. Musí taková příspěvková organizace mít už zřízený bankovní účet, zákonné fondy či vést účetnictví, když ještě prakticky nefunguje?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.