V databázi máme 3 419 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání pracovní místo

Nalezeno 16767 právních předpisů:

  • 515/2004 Sb., Nařízení vlády o hmotné podpoře na vytváření nových pracovních míst a hmotné podpoře rekvalifikace nebo školení zaměstnanců v rámci investičních pobídek
  • 68/2008 Sb., Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 515/2004 Sb., o hmotné podpoře na vytváření nových pracovních míst a hmotné podpoře rekvalifikace nebo školení zaměstnanců v rámci investičních pobídek, ve znění pozdějších předpisů
  • 10/2014 Sb., Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 515/2004 Sb., o hmotné podpoře na vytváření nových pracovních míst a hmotné podpoře rekvalifikace nebo školení zaměstnanců v rámci investičních pobídek, ve znění pozdějších předpisů
  • 338/2006 Sb., Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 515/2004 Sb., o hmotné podpoře na vytváření nových pracovních míst a hmotné podpoře rekvalifikace nebo školení zaměstnanců v rámci investičních pobídek, ve znění nařízení vlády č. 578/2004 Sb.
  • 578/2004 Sb., Nařízení vlády, kterým se mění nařízení vlády č. 515/2004 Sb., o hmotné podpoře na vytváření nových pracovních míst a hmotné podpoře rekvalifikace nebo školení zaměstnanců v rámci investičních pobídek

Nejste přihlášen, nemůžete si tak zobrazit obsah těchto ani dalších nalezených předpisů.

Bylo nalezeno 41 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 21 až 30

Musí ředitel školy obhajovat svoji pozici a v jakém intervalu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec je zřizovatelem základní školy. Je možné, aby zřizovatel kontroloval zdravotní způsobilost ředitele, resp. aby jej vyslal v případě podezření na zdravotní nezpůsobilost k mimořádné lékařské prohlídce? Pokud ředitel nebude zdravotně způsobilý, může se jednat o důvod pro odvolání ředitele?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jako závazný ukazatel rozpočtu obce byl schválen příspěvek na provoz naší příspěvkové organizaci, z toho je vyčíslena i výše mzdových nákladů. Nyní si příspěvková organizace zažádala o dotaci z Úřadu práce na pracovní místo a mzdové náklady tedy převýší schválenou částku. Musí být toto schváleno v zasedání zastupitelstva jako změna závazného ukazatele?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Vedoucí stavebního úřadu byl zvolen uvolněným starostou. Musí podat výpověď z důvodu neslučitelnosti funkcí a střetu zájmů?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Kdo určuje počet strážníků městské policie?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak postupovat při zrušení funkce tajemníka v obci I. stupně, která nemá zákonnou povinnost tajemníka zřizovat?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může rada obce částečně odpustit úhradu škody, kterou neúmyslně způsobil ředitel příspěvkové organizace?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Rada obce vyhlásila konkursní řízení na pozici ředitele základní školy a obdržela 4 přihlášky. Vyhlásila termín konání konkursního řízení a v období mezi rozpečetěním obálek uchazečů a termínem konkursního řízení byla jedním ze zastupitelů obce - nečlen rady obce - zveřejněna jména uchazečů o pracovní místo. Jedná se o správný postup nebo byla porušena pravidla konkursního řízení?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Pokud má zastupitel schválenu dohodu o pracovní činnosti na určitou činnost v zastupitelstvu, je potřeba, aby zastupitelstvo schvalovalo dodatek k dané dohodě, který se týká jen navýšení hodinové sazby? K žádné jiné změně v dohodě nedochází.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Nevíme si rady s určením počtu zaměstnanců zařazených do obecního úřadu. Nemáme žádné odbory, jsme malý úřad s panem starostou a jednou úřednicí, ale zároveň zaměstnáváme uklízečku na část úvazku a každou sezónu několik pracovníků na údržbu veřejné zeleně na plný úvazek. Zatím je stanovený jen jeden zaměstnanec zařazený do OÚ, ale myslíme si, že by to asi mělo být jinak. Nevíme si rady ani s tím, jaký počet schválit, když každoročně zaměstnáváme předem blíže neurčitelný počet lidí na údržbu obce.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.