MENU
Nápověda
V databázi máme 3 498 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání povinnost vést kroniku

Bylo nalezeno 12 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 1 až 10

Musí vést obec obecní kroniku?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Který orgán obce schvaluje koncept zápisu do kroniky obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Podléhá zveřejnění kroniky na webových stránkách obce GDPR?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Mají spolky povinnost vést podvojné účetnictví?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je povinností vést pracovní docházku zaměstnance zaměstnaného na dohodu o pracovní činnosti?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je v případě drobné stavby dána povinnost vést stavební deník?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Má obec povinnost vést k autu ve vlastnictví obce knihu jízd? Může takovou knihu kontrolovat finanční výbor?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může být pasport polních cest neplatný, když nebyl schválen zastupitelstvem, ale pouze radou?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Musí vést obec elektronickou spisovou službu? Obec ji vede pouze v papírové knize.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Dle zákona o nemocenském pojištění je zaměstnavatel povinen vést evidenci o svých zaměstnancích účastných pojištění. V případě zaměstnanců, jejichž zaměstnání jim účast na pojištění nezakládá, stačí vést pouze některé údaje (není nutné evidovat např. dobu dočasné pracovní neschopnosti zaměstnance atp.). Dojde od 1. 7. 2024 v souvislosti s evidenčními povinnostmi u zaměstnanců na DPP k nějaké změně? Jakým způsobem by zaměstnanci na DPP měli být evidování?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.