MENU
Nápověda
V databázi máme 3 502 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání pošta

Bylo nalezeno 25 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 21 až 25

Chceme maximálně digitalizovat příchozí poštu a procesy na úřadě. Můžeme příchozí analogový dokument (např. podepsané podání občana) digitalizovat autorizovanou konverzí z moci úřední, bez souhlasu osoby podepsané na dokumentu, a do spisové služby zaevidovat získaný elektronický originál? Následně analogový dokument "zahodit"?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec připravuje výměnu střešní krytiny na objektu obecního úřadu. Obecní úřad je z pohledu DPH využíván jak pro aktivity, které nejsou předmětem DPH, tak i pro ekonomickou činnost (je zde pronajat jeden byt, funguje zde také Pošta partner a z úřadu je také realizována ekonomická činnost obce – výběr stočného, …). Měli bychom sjednat opravu v normálním režimu DPH, nebo má být aplikován režim přenesené daňové povinnosti?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je povinna obec požadované informace dle žádosti žadatele poskytnout i bez přesné identifikace žadatele?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak má povinný subjekt vytvořit vnitřní oznamovací systém?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Má obec povinnost zaslat zastupiteli obce zápis a usnesení z jednání rady na emailovou adresu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.