V databázi máme 3 419 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání počet zaměstnanců

Nalezeno 12806 právních předpisů:

  • 400/2023 Sb., Sdělení Ministerstva práce a sociálních věcí o vyhlášení výše jedné stočtyřiasedmdesátiny průměrné mzdy v národním hospodářství na přepočtené počty zaměstnanců za první až třetí čtvrtletí roku 2023 pro účely § 203a zákoníku práce
  • 412/2024 Sb., Sdělení Ministerstva práce a sociálních věcí o vyhlášení výše jedné stočtyřiasedmdesátiny průměrné mzdy v národním hospodářství na přepočtené počty zaměstnanců za první až třetí čtvrtletí roku 2024 pro účely § 203a zákoníku práce
  • 384/1991 Sb., Nařízení vlády České republiky o stanovení povinného podílu občanů se změněnou pracovní schopností na celkovém počtu zaměstnanců zaměstnavatele
  • 518/2021 Sb., Zákon o mimořádném příspěvku zaměstnanci při nařízené karanténě
  • 121/2021 Sb., Zákon o mimořádném příspěvku zaměstnanci při nařízené karanténě

Nejste přihlášen, nemůžete si tak zobrazit obsah těchto ani dalších nalezených předpisů.

Bylo nalezeno 33 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 21 až 30

Může řadový zastupitel vyvolat hlasování o vypsání výběrového řízení na pozici účetní obce, když jsme obec bez rady a bez tajemníka? Jakou pravomoc má zastupitelstvo obce, pokud zjistí nějaké nesrovnalosti v účetnictví a starosta nečiní patřičné kroky?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak postupovat při zrušení funkce tajemníka v obci I. stupně, která nemá zákonnou povinnost tajemníka zřizovat?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jaký orgán obce jmenuje kronikáře? Musí se vystavovat jmenovací dekret?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může být do funkce kronikáře ustanovena osoba pouze na základě rozhodnutí starosty nebo o této záležitosti musí rozhodnout zastupitelstvo obce hlasováním? Musí se vystavovat jmenovací dekret?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Vydává nějaké vnitřní předpisy zastupitelstvo obce (kromě jednacího řádu), popř. může si tuto pravomoc vyhradit?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Velká společnost má v naší obci provozovnu. Chtěli bychom, aby si zde zřídila rovněž sídlo, aby obci z rozpočtového určení daní z této společnosti plynuly příjmy. Je naše úvaha správná?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Kdo určuje výši platů zaměstnancům obecního úřadu a kdo rozhoduje o jejich počtu? Mají zastupitelé nárok znát výši platů jednotlivých zaměstnanců?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak postupovat, když obec potřebuje zrušit pracovní místo na obecním úřadě?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Zákon o obcích od 1. 1. 2024 přinesl nový způsob výpočtu výše odměn zastupitelů. V čem tento způsob spočívá?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V minulosti jsme přijali do pracovního poměru pracovnici na pomocné sekretářské a servisní práce – kopírování, obsluha ústředny apod., tedy mimo režim zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Pracovnice byla šikovná a provoz úřadu si vyžádal občas zástup i v úřednické činnosti, postupně tedy začala vypomáhat i v správních činnostech (zástupy za nemoc apod.), proto jsme ji přihlásili ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti, kterou úspěšně absolvovala. V současné době připravujeme organizační změny, kdy po odchodu kolegyně budeme snižovat počet zaměstnanců obce zařazených do obecního úřadu sloučením dvou pracovních pozic, a to místa „úřednice“ a místa „se servisními činnostmi“. Máme spolehlivou zacvičenou kolegyni, která splňuje podmínky pro obsazení sloučené pozice, je tedy nutné vyhlašovat veřejnou výzvu? V podstatě nepřijímáme nového zaměstnance, pouze slučujeme funkce, ale dostali bychom se do stavu, kdy úředník nebyl přijat na základě veřejné výzvy. Přitom je přirozené, že chceme využít zaměstnance, který okamžitě bude vykonávat potřebnou agendu, zná podmínky uvnitř úřadu, umí komunikovat s lidmi, je proškolen apod.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.