Výsledky vyhledávání přechodné období
Nalezeno 12779 právních předpisů:
-
21/1945 Sb., Ústavní dekret presidenta republiky o výkonu moci zákonodárné v přechodném období
-
122/2005 Sb., Vyhláška, kterou se mění vyhláška č. 378/2003 Sb., kterou se stanoví podniky, v nichž se připouští po dobu přechodného období uplatňovat odchylné veterinární požadavky na jejich provoz
-
270/1994 Sb., Nařízení vlády, kterým se stanoví přechodné období pro výkon funkce zakladatele státních podniků okresními úřady
-
378/2003 Sb., Vyhláška, kterou se stanoví podniky, v nichž se připouští po dobu přechodného období uplatňovat odchylné veterinární požadavky na jejich provoz
-
134/2008 Sb., Zákon o přijetí úvěrů Českou republikou od Evropské investiční banky na financování národních podílů u projektů spolufinancovaných z Operačního programu doprava v programovém období 2007 až 2013
Nejste přihlášen, nemůžete si tak zobrazit obsah těchto ani dalších nalezených předpisů.
Bylo nalezeno 9 dotazů s odpovědí.
Jak je to s účinností a aplikovatelností nového stavebního zákona? Dočetl jsem se, že je účinný již od 1. 1. 2024, ale též o tom, že by měl být účinný či aplikován až od 1. 7. 2024.
Bude-li podána v období od 1. 1. 2024 do 30. 6. 2024 žádost podle starého stavebního zákona č. 183/2006 Sb., jak bude stavební úřad postupovat po 1. 7. 2024? Co když žádost nebude obsahovat veškeré zákonné požadavky, jak stavební úřad bude postupovat? Bude se aplikovat jako celek již nový stavební zákon?
Může nově přijatý zaměstnanec k výkonu funkce úředníka (matrikáře) obce tuto činnost vykonávat i v období od nástupu do funkce, do doby složení zkoušky odborné způsobilosti u krajského úřadu?
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
V řízení, které je vedeno ještě podle dosavadního stavebního zákona č. 183/2006 Sb., orgán územního plánování po 1. 7. 2024 odmítá vydat závazné stanovisko s tím, že podle nového stavebního zákona již žádná závazná stanoviska nevydává. Je orgán územního plánování povinen vydávat závazná stanoviska i po 1. 7. 2024 v řízeních vedených podle dosavadního stavebního zákona?
Naše obec má zřízený sociální fond a zpracovanou směrnici - zásady a čerpání sociálního fondu (zásady byly vypracovány v souladu s vyhláškou č. 114/2002 Sb., o fondu kulturních a sociálních potřeb). Z fondu jsou poskytovány bezúročné půjčky zaměstnancům (v tíživé situaci), příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu, sociální výpomoc zaměstnancům v tíživé sociální situaci, příspěvky na rekreaci, kulturu a léčebný pobyt atd. Jakým způsobem do tvorby a čerpání sociálního fondu zasáhne konsolidační balíček? Bude nutné směrnici upravit? V případě, že bude nutné směrnici upravit, je nějaké přechodné období, po které bude možné se řídit starými pravidly?
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.
Před 30. 6. 2024 byla podána žádost o vydání společného povolení na fotovoltaickou elektrárnu na střechách šesti budov v areálu žadatele, součástí záměru je i umístění podzemních elektrických nízkonapěťových (NN) kabelů v areálu žadatele, a to v souvislosti s fotovoltaickou elektrárnu, což je důvodem žádosti o vydání společného povolení. Celkový výkon fotovoltaické elektrárny činí 331,5 kWp. Bude řízení v tomto případě vést ORP podle dosavadních právních předpisů v souvislosti s § 334a (protože žádost byla podána do 30. 6. 2024) nebo má být spis předán krajskému úřadu (podle § 34 nového stavebního zákona)?
V našem správním obvodu máme řadu nepovolených staveb, přičemž vlastníci mají zájem na jejich dodatečném povolení. Pro to, aby bylo možné postupovat podle stavebního zákona č. 183/2006 Sb., postačí, pokud podali žádost o dodatečné povolení do 30. 6. 2024 včetně?
Jak pro zachycení v účetnictví obce rozpoznat přechodné snížení hodnoty nějakého majetku obce od jeho trvalého snížení hodnoty?
Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.