MENU
Nápověda
V databázi máme 3 516 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání obecní úřad

Bylo nalezeno 615 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 531 až 540

Do jaké výše může starosta sám ze své pozice rozhodnout o výběru dodavatele nebo o nákupu vybavení?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Do jaké míry musí obec udržovat ve sjízdném stavu pozemní komunikaci? Dle pasportu komunikaci se jedná o místní komunikaci. Jde o nezpevněnou cestu do lesa k penzionu a k několika chatám, v zimě neobývaných. Původní majitel zajišťoval zimní údržbu sám.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může být poskytnuto osobní vozidlo obce zaměstnanci obce pro soukromé účely? Jak musí žádat o svolení, podle čeho mu může být vyhověno?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec je vlastníkem budovy, ke které má právo hospodaření příspěvková organizace zřízená obcí. Může příspěvková organizace tyto prostory pronajímat třetím osobám a zároveň požadovat nájemné i po svém zřizovateli?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může mít neuvolněná místostarostka sepsanou s obcí dohodu o pracovní činnosti např. na administrativní práce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Muže zastupitel a člen kontrolního výboru samostatně vyhledávat a nahlížet do dokumentů obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak se postupuje v případě, kdy zastupitel obce ztratí svůj mandát v důsledku změny trvalého pobytu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Kdo schvaluje starostovi provedení jízd pro obec a proplacení cestovních příkazů?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V § 5 odst. 2 písm. a) zákona o svobodném přístupu k informacím se hovoří o povinnosti zpřístupnit v úřední hodiny v sídle obce „seznam hlavních dokumentů“. O které se konkrétně jedná?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.