MENU
Nápověda
V databázi máme 3 502 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání elektronická podoba

Bylo nalezeno 39 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 1 až 10

Je nutné zasílat ke zveřejnění vždy též elektronickou verzi dokumentu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Rada města svým usnesením schválila ceník za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, kde je stanovena i cena za pořízení elektronické kopie. V souvislosti se žádostí žadatele o poskytnutí kopie spisu v elektronické podobě, byla žadateli vyčíslena částka za poskytnutí elektronických kopií. Žadatel podal stížnost na postup, kde uváděl, že s úřadem komunikuje datovou schránkou, všechny dokumenty již v elektronické podobě jsou k dispozici, a tudíž po něm úplatu nelze požadovat. Elektronické spisy však obec nevede, dokumenty tiskne a eviduje v centrální evidenci žádostí o informace v tištěné podobě. Postupovala obec správně, když požadovala úhradu za pořízení elektronických kopií ze spisu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je třeba rozpočet, rozpočtová opatření, závěrečný účet atd. zveřejňovat na úřední desce? Je na venkovní úřední desku třeba dávat v listinné podobě vše, nebo je dostačující zveřejnění informace, kde je dokument k nahlédnutí v elektronické a kde v listinné podobě?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Kterým subjektům se zasílá povinný výtisk obecního zpravodaje? Postačí zaslání v elektronické podobě nebo musí jít o tištěné vydání?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Má obec povinnost zaslat zastupiteli obce zápis a usnesení z jednání rady na emailovou adresu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Musí obec umožnit nahlédnout komukoliv do právních předpisů obce ve fyzické podobě na obecním úřadu nebo postačí prostřednictvím dálkového přístupu ve Sbírce právních předpisů územních samosprávných celků?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je potřeba při zveřejnění návrhu rozpočtu na elektronické úřední desce obce umístit oznámení, kde je zveřejněn dokument v elektronické podobě a kde je možno nahlédnout do jeho listinné podoby tak, jak vyžaduje zákon 250/2000 Sb., i když je na elektronické desce umístěno úplné znění tohoto návrhu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak dlouho musí být na úřední desce (fyzické a elektronické) vyvěšen schválený rozpočet?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jakým způsobem obec vede evidenci právních předpisů obce?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jako zastupitel jsem žádal obec o předání platných obecně závazných vyhlášek, jednacího řádu a organizačního řádu úřadu obce v písemné podobě pro odpovědný výkon své funkce. Pracovnice úřadu mi však tyto dokumenty předala s tím, že jí mám zaplatit za její odvedenou práci a kopírování. Je tento postup správný?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.