MENU
Nápověda
V databázi máme 3 505 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání dotaz

Bylo nalezeno 159 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 151 až 159

Chtěl bych se prosím zeptat na dotaz týkající se nových zaručených platů u úředníků od 1.1.2025. Chápu dle nové legislativy správně, že když mám dva úředníky, jednoho v 7. třídě a jednoho v 9. třídě, spadají tedy do jedné skupiny (do 3.), a zde je zaručený plat 29.120 Kč, tak vlastně zmizí rozdíly mezi těmi zaměstnanci (když někdo pracuje na úřadě déle), tak tomu v 7. třídě to musíme dorovnat? Tedy když např. nastoupí nový zaměstnanec na úřad, bude v 8. třídě, tak automaticky nejméně může brát 29.120 Kč (vč. osobního ohodnocení, odměn a příplatku za vedení), a třeba člověk bude na úřadě už nějaké roky, bude v 9. třídě ale plat mu vychází třeba na 30.000 Kč, tedy to akorát povede k "umělému" zvyšování platu zaměstnanců co tu byli zaměstnáni dobu, aby to bylo spravedlivé.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může obec přijmout do svého vlastnictví darem podíl na nemovitosti, jestliže podíl druhého spoluvlastníka je zatížen exekucí?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Rada města svým usnesením schválila ceník za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, kde je stanovena i cena za pořízení elektronické kopie. V souvislosti se žádostí žadatele o poskytnutí kopie spisu v elektronické podobě, byla žadateli vyčíslena částka za poskytnutí elektronických kopií. Žadatel podal stížnost na postup, kde uváděl, že s úřadem komunikuje datovou schránkou, všechny dokumenty již v elektronické podobě jsou k dispozici, a tudíž po něm úplatu nelze požadovat. Elektronické spisy však obec nevede, dokumenty tiskne a eviduje v centrální evidenci žádostí o informace v tištěné podobě. Postupovala obec správně, když požadovala úhradu za pořízení elektronických kopií ze spisu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Který stavební úřad bude příslušný k vedení řízení o změně dokončené stavby (nosných konstrukcí rodinného domu) podle nového stavebního zákona za předpokladu, že rodinný dům byl povolen ve společném územním a stavebním řízení společně se stavbou vodního díla? Jak tedy v tomto případě aplikovat § 34a nového stavebního zákona?

Co musí obsahovat smlouva uzavíraná mezi obcí a zahrádkářským spolkem o pachtu pozemků k zahrádkářské činnosti?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může majitel prodejny a restaurace udělit zákaz vstupu konkrétní osobě, která dělá v prodejně problémy? Tato osoba pravidelně pohoršuje a obtěžuje zákazníky, prodavačky mají z této osoby strach, občas tato osoba v obchodě něco drobného ukradne.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Dobrý den, naše obec písemným podáním požádala orgán státní správy lesů o vydání rozhodnutí v pochybnostech podle § 3 odst. 3 zákona č. 289/1995 Sb., o lesích, ve znění pozdějších předpisů - tj. o tom, zda v případě námi označeného pozemku se jedná o pozemek určený k plnění funkce lesa. Pracovníkem správního orgánu nám bylo ústně sděleno, že žádost nebude kladně vyřízena, aniž by ve věci bylo konáno jakékoliv dokazování a hodnocení získaných důkazů o stavu věci. Prosíme o informaci, zda je obecně možné takto předběžně činit ze strany správního orgánu závěry a předurčovat výsledek správního řízení, aniž by správní řízení v úplnosti proběhlo včetně zjišťování stavu věci řádným procesním postupem?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je povinna obec požadované informace dle žádosti žadatele poskytnout i bez přesné identifikace žadatele?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.