V databázi máme 3 444 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání Předpoklady jmenování vedoucího úředníka

Nalezeno 14360 právních předpisů:

  • 539/2020 Sb., Zákon o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 v oblasti prokazování plnění kvalifikačních předpokladů pro účely pracovněprávních vztahů

  • 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky

  • 279/1992 Sb., Zákon České národní rady o některých dalších předpokladech pro výkon některých funkcí obsazovaných ustanovením nebo jmenováním příslušníků Policie České republiky a příslušníků Sboru nápravné výchovy České republiky

  • 23/2005 Sb. m. s., Sdělení Ministerstva zahraničních věcí o sjednání Dohody mezi Českou republikou a Nizozemským královstvím o výsadách a imunitách styčných úředníků při Europolu

  • 287/1998 Sb., Sdělení Ministerstva zahraničních věcí o sjednání Evropské úmluvy o zrušení ověřování listin vyhotovených diplomatickými zástupci nebo konzulárními úředníky

Nejste přihlášen, nemůžete si tak zobrazit obsah těchto ani dalších nalezených předpisů.

Bylo nalezeno 17 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 11 až 17

Jak zprostit funkce uvolněného místostarostu, jakožto správce organizační složky sportovních areálů města, pokud nebylo určeno časové období, na které je pověřen? Pokud byl místo něj vybrán nový správce, který má být pověřen vedením dané organizační složky, musí být provedeno nové výběrové řízení, nebo jej stačí jmenovat?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V rámci vzdělávání a psychické podpory úředníků jsme připravili ve spolupráci s psycholožkou workshop zaměřený na podporu duševního zdraví, který probíhá přímo v místě zaměstnání. Jedná se především o komunikaci v zátěžových situacích, řešení konfliktů při práci s lidmi, obrana proti manipulaci a nežádoucímu chování na pracovišti i mimo něj apod. V podstatě každý úředník jedná s klienty nebo minimálně se svými kolegy na denní bázi. Může vedoucí úředník nařídit povinnou účast na tomto workshopu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V čí pravomoci je stanovení organizační struktury obecního úřadu, který orgán schvaluje jeho podobu? Tzn., jaké budou odbory, kolik budou mít zaměstnanců, kdo jmenuje do funkce nové vedoucí odborů apod.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

S účinností od 1. 1. 2025 mělo dojít ke značným změnám v oblasti vstupního vzdělávání úředníků územních samosprávných celků a prokazování zvláštní odborné způsobilosti. O jaké změny jde konkrétně?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jaké jsou podmínky pro jmenování tajemníkem úřadu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jeden z našich úředníků se v lednu 2025 zúčastnil celodenního prezenčního kurzu „Dokazování v přestupkovém řízení“. Kurz nebyl akreditovaný. Akreditovaná vzdělávací instituce, které kurz pořádala, nám do ceny nezapočítala DPH. Jsme sice rádi, že byl kurz levnější, než jsme čekali, ale nejsme si jisti, jestli je to tak v pořádku. Můžete nám to prosím potvrdit?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Rada rozhodla o zrušení současných tří odborů obecního úřadu a vytvoření dvou nových, které zahrnou stejnou práci a budou zaměstnávat stejné zaměstnance jako obory předcházející. Jedná se o organizační změnu dle zákoníku práce? Je nutné odvolat vedoucí rušených odborů, nebo funkce sama zanikne? Je nutné vypisovat výběrové řízení na pozice vedoucích nově vzniklých odborů, nebo je lze dosadit z odborů předcházejících?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlašte. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.