MENU
Nápověda
V databázi máme 3 505 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání žádost

Bylo nalezeno 289 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 131 až 140

Může obec poskytnout kopie nájemních smluv na pozemky uzavřených s třetími osobami?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec vypsala výběrové řízení na zakázku malého rozsahu, a to formou uzavřené výzvy a po výběru vítězného uchazeče a oznámení ostatním uchazečům o výsledcích výběrového řízení byla obci doručena žádost jednoho z účastníků, který požaduje v souladu se zákonem o poskytování informací kopii či scan vítězné nabídky. Informaci prosí zaslat prostřednictvím datové schránky či emailem. Má uchazeč na tuto informaci v daném rozsahu nárok?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec se chce účastnit veřejné dražby nemovitých věcí. Musí obec zveřejnit maximální částku, kterou chce investovat do této věci?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Obec obdržela žádost o informace, na základě které má žadateli poskytnout nabídky z ukončeného výběrového řízení na veřejnou zakázku. Lze tuto žádost odmítnout?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Starosta obce bez souhlasu a informování členů rady podal žádost na přeshraniční projekt, kde v čestném prohlášení podepsal, že si je vědom dofinancování a že tyto finanční prostředky má obec připraveny. Ovšem obec tyto finanční prostředky k dispozici nemá a nemá ani na předfinancování. Starosta se před podáním projektu neinformoval ani u správce rozpočtu, jak mu ukládá směrnice, dále o projektu neinformoval místostarostu ani radní na jednání rady a projekt podal bez konzultace i schválení. Jak v takovém případě postupovat?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V jaké lhůtě je nutno poskytnout zastupiteli informaci související s výkonem jeho funkce, požádá-li o ní zaměstnance obce zařazené do obecního úřadu, nebo zaměstnance právnických osob, které obec založila nebo zřídila?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jak má obec postupovat, je-li žádána o prodej pozemku?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Z webových stránek obce jsou zaregistrovaným občanům rozesílány novinky z elektronické úřední desky a aktualit. Registrace byla provedena na základě uvedení e-mailové adresy. Podle GDPR jsme povinni obeslat jednotlivé zaregistrované osoby se žádostí o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů, v tomto případě e-mailové adresy. Jak máme souhlas formulovat? - souhlas na dobu neurčitou (do odvolání)? - zda nám jednotlivé osoby k e-mailové adrese musí uvést jméno a adresu? - pokud zaregistrované osoby nedají obci souhlas do námi určeného termínu, vymažeme je ze seznamu registrovaných?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V jaké lhůtě je potřeba podat námitku proti nedostatečnému vyřízení stížnosti proti nevhodnému chování úřední osoby? Činí se tak přímo podáním u nadřízeného orgánu, nebo prostřednictvím vyřizujícího orgánu?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.