MENU
Nápověda
V databázi máme 3 502 zodpovězených dotazů

Výsledky vyhledávání úředníci obecního úřadu

Bylo nalezeno 55 dotazů s odpovědí. Zobrazuji dotazy 21 až 30

Musí uchazeč o pozici vedoucího úředníka splňovat podmínku praxe jako vedoucí úřadu, která je uvedena v ustanovení § 5 v návaznosti na ustanovení § 9 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je možné starostu obce považovat za úředníka podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je důvodem pro vyloučení všech úředních osob obecního úřadu z projednání a rozhodnutí věci z důvodu podjatosti skutečnost, kdy je obec účastníkem správního řízení a zároveň je obecní úřad takové obce příslušný k projednání věci?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Musí se zaměstnanec obecního úřadu řídit usnesením zastupitelstva?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je přípustné, aby v případě výběrové komise podle § 8 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, která je ze zákona složena alespoň z jedné třetiny z úředníků územního samosprávného celku, který výběrové řízení vyhlásil, byli mezi tyto úředníky počítáni i starosta, místostarosta, další uvolnění zastupitelé, radní či zastupitelé?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Je důvodem pro vyloučení všech úředních osob obecního úřadu z projednání a rozhodnutí věci z důvodu podjatosti skutečnost, kdy je obec účastníkem správního řízení a zároveň je obecní úřad takové obce příslušný k projednání věci?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Může tajemník obecního úřadu, vedoucí odboru nebo jiný úředník souběžně vykonávat funkci jednatele, případně jinou funkci, v organizaci založené či zřízené obcí? Může jej do této funkce obec vyslat či jmenovat?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Jakou kvalifikaci musí mít pracovník obecního úřadu vykonávající obsluhu kontaktního místa veřejné správy (Czech POINT)?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

V minulosti jsme přijali do pracovního poměru pracovnici na pomocné sekretářské a servisní práce – kopírování, obsluha ústředny apod., tedy mimo režim zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Pracovnice byla šikovná a provoz úřadu si vyžádal občas zástup i v úřednické činnosti, postupně tedy začala vypomáhat i v správních činnostech (zástupy za nemoc apod.), proto jsme ji přihlásili ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti, kterou úspěšně absolvovala. V současné době připravujeme organizační změny, kdy po odchodu kolegyně budeme snižovat počet zaměstnanců obce zařazených do obecního úřadu sloučením dvou pracovních pozic, a to místa „úřednice“ a místa „se servisními činnostmi“. Máme spolehlivou zacvičenou kolegyni, která splňuje podmínky pro obsazení sloučené pozice, je tedy nutné vyhlašovat veřejnou výzvu? V podstatě nepřijímáme nového zaměstnance, pouze slučujeme funkce, ale dostali bychom se do stavu, kdy úředník nebyl přijat na základě veřejné výzvy. Přitom je přirozené, že chceme využít zaměstnance, který okamžitě bude vykonávat potřebnou agendu, zná podmínky uvnitř úřadu, umí komunikovat s lidmi, je proškolen apod.

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.

Musí přijmutí zaměstnance obecního úřadu na pozici referentky a účetní v jedné pracovní pozici předcházet výběrové řízení či jiný formalizovaný postup?

Pro zobrazení odpovědi se prosím přihlaste. Pokud nemáte přihlašovací údaje, registrujte se.